Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

logo

25 marca, w gdańskiej siedzibie Grupy LOTOS, zebrała się Rada Naukowa Akademii LOTOS, pod patronatem której corocznie wytyczane są kierunki rozwoju Akademii. W jej skład wchodzą: prof. dr hab. Jerzy Hausner, prof. dr hab. Witold Orłowski, prof. dr hab. inż. Janusz Rachoń, prof. dr hab. Wojciech Rybowski, prof. dr hab. inż. Edmund Wittbrodt, dr Mirosław Gronicki, dr Jan Szomburg. W spotkaniu uczestniczyli także członkowie najwyższego kierownictwa Grupy Kapitałowej LOTOS.

Kariera

25 marca, w gdańskiej siedzibie Grupy LOTOS, zebrała się Rada Naukowa Akademii LOTOS, pod patronatem której corocznie wytyczane są kierunki rozwoju Akademii. W jej skład wchodzą: prof. dr hab. Jerzy Hausner, prof. dr hab. Witold Orłowski, prof. dr hab. inż. Janusz Rachoń, prof. dr hab. Wojciech Rybowski, prof. dr hab. inż. Edmund Wittbrodt, dr Mirosław Gronicki, dr Jan Szomburg. W spotkaniu uczestniczyli także członkowie najwyższego kierownictwa Grupy Kapitałowej LOTOS.

Tematem prezentacji zatytułowanej „Akademia LOTOS - Ludzie. Pasje. Innowacje” przygotowanej przez Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi Grupy LOTOS S.A. była m.in. organizacja ucząca się – czy stanowi ona odpowiedź na współczesne wyzwania makro- i mikroekonomiczne oraz na ile Grupa LOTOS spełnia jej kluczowe założenia.

Bliżej przedstawione zostały takie projekty realizowane przez Akademię LOTOS jak:

Po prezentacji miała miejsce ożywiona dyskusja Rady Naukowej, która pozytywnie oceniła dokonania Akademii LOTOS w 2012 roku. Przychyliła się do postawionych hipotez, że Grupę LOTOS można nazwać organizacją uczącą się będącą przynajmniej częściową odpowiedzią na współczesne wyzwania stojące przed organizacjami biznesowymi działającymi w środowisku globalnym. Jednocześnie Rada Naukowa wskazała najważniejsze kierunki działania Akademii LOTOS w 2013 r. oraz obszary, które wymagają szczególnej uwagi.